Ja e int bitter

Bitter? Jag? Ja de må hända faktiskt. Fast ja är inte bara bitter, numer är ja enligt min mamma en otacksam diva ( som för övrigt är andra gången detta år som hon kallar mig det. Vad jag vet så ÄÄÄÄLSKAR divor att bli fotograferade, själv är jag en för att jag inte vill..eeeeeh ?????)

Men ja nu är ja iaf en otacksam bitter diva, så ni vet om det.

Det fantastiska här är att nu vet man va man kan säga och inte säga och till vem.

Såå tack tack!

Ja älskar när hon slår under bältet och ska kalla en elaka saker. Vad hände me diskutera? Meeeen ja e int bitter, ja!

Jag har mer än ofta fått höra; när ja va i din ålder hade ja barn, fast relation, fast jobb osv osv... varför kan du inte bara klara av ett simpelt förhållande? Och; ligger du runt eller har du hittat någon stadig för en gångs skull?

D har också kommit fram vid olika tillfällen.

Nuuu är de väll som så att är de något som inte är simpelt så är de väll en relation? Det är en ständig kamp, en ständig balansgång genom livet!
För att få kärlekslivet, relationen och vardagslivet att faktiskt gå ihop. Och så måste ja hitta någon med, någon som är mogen, vettig, förståndig och som förstår att man faktiskt är 2 i en relation, det eviga ge och ta. Någon som kan få mig att känna mig trygg och kvinnlig. Inget mer hela trasiga själar från min sida.

Meeeen neeej förlåt nu va ja nog sådär bitter, divig och otacksam igen.

Fikade me Rami idag, han tycker ja e kräsen och ska nu fixa en dejting annons. Störd e han men d e klart, annars hade han ju inte vart min vän.

Men eeeey, JA ÄR INT BITTER! / viva la diva





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0