Livshistoria

För första gången på evigheter , eller ja under alla mina år som ja festat har jag aldrig suttit hemma i soffan under en juldag, plötsligt händer d..... inte ett skit.

Här satt jag, nerda mig lite på nätet, kolla sista minuten, kollade filmer tills ögonen blödde och vips så sov jag. Vaknade 8, utvilad, piggare än en mört. :)

2 glas rött och god mat, d va allt. En riktigt fin Merlot må ja säga.

Ååååh ja vill resa, bort bort bort, en vecka, d är så lite men ändå så fruktansvärt mkt. Freeeedooooom! Simma i en sval pool, sola och ha siesta, ta en drink eller 4 på balkongen och äta frukt tills de sprutar ur öronen, ta muppiga bilder och se världen lite.  Och bara... vara! Jaa jaaa vad är en bal på slottet :)? D kommer, tids nog.

Dags slå slag i lite saker som ja har halvfärdiga kanske samt fixa min idé . Så mkt som ska göras, men de kommer löna sig i slutänden. Kanske ta en kurs?

Har jag sagt hur mycket jag avskyr dubbade filmer?

Oj oj oj ja har hittat såååå fina underkläder, dags att inhandla lite sånt med och rensa ut de som är gammalt :)
En klippning samt färgning ligger nog också på sin plats :)

Snart är detta år borta det har varit så hjärtskärande, så mycket sorg, så mycket tårar, glädje, funderingar. Men i de stora hela ett bra år. Väntan är slut, jag har tagit tag i så mycket så de finns inte och kan nu knappt bärga mig att se va 2012 har att erbjuda mig. Ja tror de kommer bli awesome! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0