pisseväder

Hej d fina vädret, NOT! Fan att d ska blåsa och ha sig.

De är ju knappast uppiggande. Snart dimper d ned ett uppiggande papper i min låda iaf. KLÄDER!

Ja va säger man , ju mer bollar d kommer rullandes desto mer nedstämd blir ja, ja e ju fan knäpp på riktigt.

Skräpfacebook!

Idag hörde en riktigt gammal dejt av sig , för att citera " ja har tänkt på dig , kan inte sluta tänka på dig, ja dras åt ditt håll av ngn anledning, sjukt är d "

Jaaaa sjukt på riktigt med tanke på att han sa och vidhöll att han inte hade tid me en tjej , en relation utan bara ville ha skoj, ja ville ha mer så klart, som fasiken ja drog mig tillbaka, idag fråga han varför och kom med motargumentet men ja trodde DU inte ville, eeeeeh va? Kom med de usual dom flesta sagt, man kan prata med dig om allt, säga vad som hur som , man känner sig så trygg och säker med dig osv. VA GÖR JA FÖR FEEEEEEEEEL DÅ???????? *SUCK*

Tror han ja e dum lr, allt handlar ju bara om sex, ja fattar d, men som sagt ja skiter i, för bara sex för mig är inte intressant , ja drar mig undan och håller mig på min kant och dissar röven av dom om så ska vara.

De finns ju så mkt mkt mer.

Igår på väg till jobbet blev ja uppraggad på busshållsplatsen. Eeeeh say wh00t? Neheheeeej tack du!

Ja får ångest och drar mig undan helt. Just nu lever ja för mitt jobb och mina caaaats, familj och vänner och d kanske ska få lov att va så.

Har ja sagt att ja vill fortsätta me gaddningen, nuuuuuu helst igår, men innan dess, ja måste sola så d får bli i januari :)

Borde sova börjar bliiii jäääääääkligt mossig i kolan nu. 09.09 önska er ngt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0