grymt

Grym e ja tror ja . Fått massa komplimanger och blommor och mat av gästerna. haha! kom ett par killar inatt me en mcdonken påse. D innehöll en big mac. meny.. du behöver äta, hette d så du orkar fortsätta va lika grym. Man tackar! 5 st fråga om ja ville flytta ihop me dom inkl en väktare HAHA sommaren gör folk störda. Efterfest i lobbyn då ja inte får följa me på rummen och så. Du behöver lite sällskap, folk rita hjärtan på fönstren, mindre populärt, tur d inte är ja som ska tvätta dom haha!

JAG ÄLSKAR MITT JOBB!!!!!

Hahaha galen helg , full rulle nonstop. På 9,5 h har ja suttit en timme max per natt.

Idag är ja ledig. Kristoffer skulle väckt mig kl 3, men ja vakna 5. Ja fråga honom varför och han sa du behöver sova ut. Awww tack :) Och d va välbehövligt, tro mig.

Imorgon kör vi igen. 5 nätter. wohuuuu! Money money money! Och d bästa av allt, ja hinner ju inte göra av me ngt, längtar efter mina nya kläder. Kan dom komma elleeeeeer?

Nästa månad blir d lite nya jeans, koftor, tröjor, skor och linnen, lite nya leggings ska inhandlas i dagarna me :D

Nu blir d snart dusch och disk och film, kanske mat me... :) MMMMMmmmmmmm .... mumma!

D går bra nu och ja e nöjd me livet och nöjdare blir ja för var dag!

KÄRLEK!!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är värd detta, är så glad för din skull att du trivs åh de går bra :) Unna dig nått fint sen.. Puss <3

2011-07-05 @ 08:50:10
Postat av: Linda

Tackar vem du nu än är :) och d ska ja absolut göra :)

2011-07-05 @ 09:43:18
Postat av: Madde

Hmm konstigt, mitt namn försvann, men du förstod sen att de va ja :P hehe

2011-07-05 @ 21:48:06
URL: http://shabo.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha ja blev lite fundersam först. vwem skriver puss och hjärta sen slog tanken mig att d nog kunde va du haha....

2011-07-06 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0