Hormon monster

Är d nya pillren som börjar kicka igång lr är ja så satans emotionell ? Nyss va ja tokglad och va inne i värsta steamet. Nu vill ja bara äta kakor, glass, godis, dricka en liter vin och somna. Kanske lipa lite.

Ibland undrar ja när ja kommer bli lycklig, om d någonsin kommer hända lr om ja är dömd att leva ensam i evighet. Endast född att göra andra glada.

Så otroligt dum och blåögd e ja, när fan ska d upphöra då? Ska ja aldrig lära mig? Men dom man tror sig känna bäst är ibland totalt tvärtom när svåra lr jobbiga diskussioner och situationer uppstår. :(

Fan nu lipar ja, saknar mormor. Massor-. Min fina älskade goa mormor. Krypa in i hennes famn, känna henne stryka me handen över mitt hår och viska älskade hjärtat i mitt öra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du SKA bli lycklig och du är inte dömd att vara ensam. INTE!

Du är en fin människa och ditt fina hjärta hittar fel människor. Eller rättare sagt, dom hittar dig. Var inte rädd för att öppna ditt hjärta igen. Se på mig, en vacker dag lyckas det :)

2011-07-25 @ 09:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0