Living Hell

Vaknade med jord överallt för kattgräsplantan inte va i sin kruka utan på den nu mer jäkligt jordiga mattan... Underbart och inte nog med d....

Jag har lyckats bloda ned heeeela sängen, trots handduk, dubbla lakan och allt sånt... Yäääääey, tvätta då :( samt saltlösning och allt dyikt på madrassen. *sucka tungt* hur lyckas man :(?

Än så länge börjar ju dagen bra :) haha!

Kul att ja förklarar mina blödningsproblem lr hur? Ska sluta, lovar. Haha!!

Och dags för att jobba snart igen då, tur kära Ullis är tillbaka på söndag. SOM JAG SAKNAT!!

Jag känner fortfarande en saknad av... crunchy nacho burger.... damn it! Och d är alltid på morgon... Haha morgon cravings utan att ens ha närhet och umgänge med någon, d är inte illa d hahaha!!

Nah dricka mer kaffe, tuta och köra då..... Nu ska dom små asen få för jordutbrotten i köket! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0