Älskart

Nyvaken och en miljard tankar snurrar i huvudet. Sitter här med mitt kaffe och d sista ja vill ha är ngn som försöker ragga på mig lr bjuda in sig själv kl jätte tidigt på morgonen...

Ja har känt hans lillasyster sen vi va små, riktigt små, grundskolan dvs. Ja kände hans numer fd fru, ja känner hans bror och hans fru och ja har träffat honom en gång personligen sen vi va små... 2008 på en fest i kholm va d. Lr om d va 2007. Hos Nattah va d iaf. 2007 är nog rätt datum ja.

2007.....

FÖR HELVETE!!!!! Vaaaad får folk att tro att ja är samma korkade, naiva och dumma människa då som nu? VAD?

Varför? VAAAAAAARFÖR????

" ja förstår om du inte är into it men ja tyckte ju så mkt om dig sist vi träffades... "  2007 som sagt.... LÄGG av och va patetisk!

" annars kanske ja får komma ned en helg till dig framöver?" mitt svar är nej och åter nej.... Att ja har sagt att ja är upptagen och inte alls into it , d spelar tydligen ingen roll.....Jaaa men varför inte ge mig ditt telefonnr.... och säga sen; ja droppar gärna av dig hos din bror när ja ska till jobbet... "

Aaaaah vart i ja ska upp i familjeangelägenheter och begravning säger jag JA TACK? Ja förstår att skilsmässa är hjärtslitande, ja förstår att allt inte är kul just då... Livet är fan inte roligt jämt. Inte ngnstans men suck it up, va hon otrogen me din bästa vän va hon antagligen bara riktigt skabb ändå. Och att va ngns tröst är ju inte direkt ngn komplimang... Move on... sucker! ( som sagt ja ä INT bitter på morgonen, lr???)

Inte... hur trött får man bli? ja snorar, grina som en barnunge inatt. D bara kom, ja satte mig upp på sängkanten, kunde inte sova, såg min resväska och verkligheten gav mig en av sina berömda slaps... Insikten till varför ja ska åka. Bilder från begravningen som inte ens vart dök upp i mitt huvud.

Mind ghosts... min specialité....


Kommentarer
Postat av: Madde

Stå på dig gumman. Vet vem de är du skriver om och de är bara att säga ifrån. Finns här <3

2011-06-13 @ 15:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0