Förstöra filmer

Ja har upptäckt att ja e ngt av en expert på de. Dom som inte sett filmen ja nu kommer förstöra lite kan sluta läsa här.

Red riding hood. Helt okej gjord i min mening, men om man ska se d ur ett annorlunda perspektiv. Hon tog på sig sin skök utstyrsel, mördade kallblodigt sin pappa för att sen sexa och bli på tjocken mitt i snön, precis efter hon mördat och sen leva i skam, smuts och synd resten av sitt liv.

Ååååh såg Gnomeo och Julia igår, så söt, så enkel och ja skratta högt för mig själv, flera gånger. Söt är den!

Ni som inte sett the Ward behöver ju inte bry er om att se den. Funderar på om ja ska beta av Priest nu lr om ja ska ta den som nattfilm då ja inatt ska vända på dygnet igen...


Fick telefonen och tappa ett glas i köket. Braaaaa där, känner mig så duktig när ja har såna här dagar!

Jag rustar för krig, på riktigt! Va glada att ja inte är hemma! D är allt ja säger!

Dock ska ja ge er en grymt go video nu! Så söt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0