Gryyyyyymt

Såg red riding hood igår, helt okej enligt min mening, ikväll står priest och the ward på tur.

Håret blev precis som ja ville ha d och alla andra me tyckte d blev snyggt, yeeees!

Födelsedag i faggorna. Först madde min brors sambo, däremellan blir d begravning och då menar ja MITT I EMELLAN, sen fyller ja. Och min födelsedags present från goa Danne är... MEEEEETALTOOOOOOWN!!!!

Åker den 13e, kommer hem den 16e och fyller den 17e, jobbar den 18e och sen har ja ledigt igen fram till den 25e. Då är d bara att bita ihop och köra.

Och innan dess ska ja ha pussat på Stoffish! :))

Fy fan för tvättdag. Sovit 4 h och så upp som en skållad höna och sen här sitter man me jumbo mugg me kaffe och försöker bli mindre seg. För man blir ju inte mindre seg av allergi tabletter heller. Braaaaaa däääääär!!

Ja vill kramas nu, NUUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0