Tittar på tv

Och kollar på när Geisha ger Gizmo stryk för hon drygar sig haha. Kul liv, måste hålla mig vaken till minst 4. sikket pissgöra, men film kanske. London Boulevard och dräggla lite för en JÄVLIGT het Colin Farrel. Dannelito säger den e grym så d lutar la åt d. Och försöka låta bli att INTE lägga sig i sängen heller.

Mina ögon svider.

Ja kommer inte ha nått liv. 6 nätter på raken att vänta.  Äta, skita, sova och jobba , missa all sol och få ta hand om alla muppar som kommer i helgen. Tur man inte driver ngt eget som en egen bed and breakfast, ja hade fått dåndimpen. Ja kommer få hybris spec när d är både Maiden och Metallica... SAMMA HELG!

Hej och välkommer till the muppet show 24 - 7 , all day and all night.

Värst denna vecka ( hittills) va alkisen som höll på att skita på sig och ja fick ut honom i sista stund... ja stod och i mitt huvud . bad på mina bara knän att han skulle gå och hinna ut i tid så ja slapp ta reda på d efter honom. Han hann... tur för mig, otur för honom. Kände hur kväljningarna stod mig te halsen bara vid tanken.

Näh film va d kanske ja.



Trackback
RSS 2.0