Blomman

Igår vart de rockbaren. Älskar att bara sitta och diskutera och titta på folk. Och folk gillar tydligt att diskutera med mig!

Kille - heeej! Vad är du? (märk ordet vad inte vem, tror han gått ngn dålig raggnings kurs)

Jag - jag är inget speciellt, vad är du?

Kille - jag är eeeeeh...

Jag - du är ett pungdjur kanske?

Kille - jaaa som man kan rulla upp ( snackar vi hängpung nu?? ja bara undrar... ) sen är jag som en kissekatt, klappar man mig snällt kan det hända roliga saker...

I mitt stilla sinne tänkte jag oh looord save me.... Och han gick med orden  - ses sen... Så lite kan man la säga att mina böner besvarades, eller?

Sen kom han dock tillbaka, jag försökte ignorera! Han passa på när min polare va på toa..

Kille - har du någon tur?

Jag - någon tur i vad?

Kille - va? e inte du här för att ragga?

Jag - neeeej , jag går hit för jag gillar att vara här!

Kille ser ledsen ut - men då har jag ingen chans då?

Jag - mkt troligt att du inte har det då jag har någon hemma! *klappar honom på axeln och ser lite låtsasmedlidsam ut och låter honom lomma iväg*

Det var historen som blev historen om Kisse Pung!

Senare blev jag kallad den söta blomman pga min dekoration, vart ja än gick fick ja höra d, hahaha! Svarta kläder, silverskärp, smycken i rött och silver och en röd ros mitt på ena patten. Haha!! Galningar! Mkt rolig galen kväll, vanliga tokigheter, mkt skratt och en lubbning till sista vagnen och en luuuugn och fin resa hem. Sånt gillas :D

Så tack Tony för en bra kväll :))

( sist ja va ute me han hade jag tydligen velat slå på ngn stackars tjej som titta snett på mig, så han fått trycka upp mig mot en ruta i busskuren för ja skulle hålla mig lugn samt fräst på massa människor... dock inget minne av detta men men .... d kan ju gå snett även för mig i hjärnkontoret med för mkt alkohol verkar d som HAHA!! )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0