Börjar få grus

Yupp börjar få grus i ögonen... Nu börjar åter det eviga stirrandet på telefonen. Ska man få ett samtal? Ska man få ett sms? Och när? Kan lidandet få ta slut nu?

Hon lider, oerhört! Jag är förundrad hur länge man orkar kämpa?!! Hon skulle tydligen vaka över henne på sjukhus inatt.

Bara så fruktansvärt less på att få informationen från andra sidan jorden när den går att få inom ett par mils radie. Det finns ju trots allt 2 till men det verkar vara svårt att förstå!! JAG BLIR SÅ FÖÖÖÖÖRBANNAAAAAAD rent ut sagt.

Får man säga så? Jo de får man! Och ja säger de nog för ett par till skulle jag tro. Det är baske mig inte okej, inte någonstans!

Väntan... Jag AVSKYR att vänta så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0