Che Guevara

Yes igår blev det thaimat, idag senare såklart, kör vi på Italiano foodish! :) Kollade även på filmen om Che Guevara! Nu måste jag ju ha båda såklart. Extremt bra gjord om inte annat!!

Köpte även the Stoning... ja väntar med att se den tills ja är ensam för jag kan fanimej inte kolla på sånt egentligen. Jag blir så satans förbannad att sånt existerar, och den är verklighetsbaserad . Som när jag sett Inte Utan Min Dotter. Även läst boken. Så otroligt, fruktansvärt arg, att ingen vågar ingripa, att ingen ser att det är fel ?!

Men ibland känns det som en bra sak att göra, läsa om det eller se en dokumentär eller två. För att påminna och erinera sig själv om att sådant stenåldersbeteende faktiskt fortfarande finns. Och det är världen över. Plågoandar för både kvinnor och barn.

Men just nu, med färg i håret, mitt svarta guld och ett stort glas Proviva Mango! Skitväder ute men bara att suck it up och släpa sig till gymmet ändå tror ja!

Ska bara skölja ur den här skiten och packa väskan sen så finns inga ursäkter. Ska förbi en kompis senare och hämta upp en ny extern hårddisk :)) yääääääääey good stuff!!

Och måste göra smygreklam... Just Glow 2 in 1 apple... passar mega fint ihop med DKNY delicious... the green apple!! smeellsssss goooooood as hell :D

Nu avsluta kaffet sen skölja håret ja...
Annars blir d tokigt.. Kanske ngt i denna stilen... Jag på morgonen!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0