Ja se vilken reaktion

Underbart! Spännande!

Jag var trött , sov hårt men ändå skit. Jag somna arg och vakna trött, samt att jag grät en skvätt igår när jag prata me syster yster. Min hjärna blir så trött ibland, överbelastad, överbelamrad och det gör inte saken lättare när folk ligger på och pressar på alla tusen känsliga knappar som den kan komma på... bara för att få en reaktion, dock en jäkligt taskig sådan .

Men ändå, att bara tänka i dom banorna ?! Hur tänker man då?

Jag var faktiskt så trött att jag inte vaknade i tid, trots att jag stallt klockan så nuuuu blir de enbart en promenad så tar jag gymmet imorgon! Betalat räkningar iaf så något vettigt har jag ju gjort !

Nä göra mig iordning och ut i solen kanske ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0