Powernap

En liten powernap inför nattens aktiviteter och bokningar. Går ju trots allt av kl halv 8 imorgon bitti.... Spännande! Men toknervös... nerverna är på topp nu, de känns?! Men jag vet ju vad jag gör, jag kan de ju. Va fanken e jag då så nervös för? Min handledare har ändå jobbat där sen 1987, ngt borde jag ju lära mig.

Hatar att ja ska va så osäker på allt sånt jag tar mig an. Det är som om jag intalar mig själv att ja är oduglig.

Denna natt och imorgon natt. Jag SKA ha de där extra jobbet!! Strukit kjolen, skjortan och kavajen, ska putsa av skorna, torka håret och så sova en stund som sagt.

Onsdag morgon är de gymmet och bevara solbrännan som gäller, kanske fixa sig lite mer. Känner mig så otroligt laddad och pigg inför den tanken iaf.

saknar ja Anna den lilla filuren .
Trackback
RSS 2.0