Törstig med hallicar

Jaa hör alltid dåligt när jag är sjuk... Kanske har hallicar, men de förnekar jag. Våga vägra sjukdom. JAG HAR INTE TID!!!

Törstig konstant, som ett klisterpapper i munnen, med en smak som påminner om när man slickar på ett kuvert. Typ så!!

Soffan hela dagen lång, med täcke till hakan och hostat slembollar så de förslår. Jag är nog världens mest attraktivaste kvinna just nu. Fortsätter ja såhär är 6packet på magen snart här haha...

Kuckelimuck medicin, ett varmt bad och mentholspray plus en c vitamin boost till innan ja tvärdäckar kan ju va något... För imorgon ska de banne mig sättas saker i verket... Som att inte sova hela dan, som att inte orka göra annat än att ligga i soffan och stirra apatiskt på tv´n.

Mkt som att inte för de finns såååå mkt annat... Lite produktivitet damen som min mor hade sagt* chop chop* så hade hon klappat händerna två gånger och gett mig onda ögat.

Ja d är nog sant. Föda barn kan man göra och d är ju vad man är född till alltså kan man även va produktiv när man är sjuk. Dessutom är de ingen som tar hand om mig , så vill ja ha något gjort om de så är att kissa så får ja ta mig dit av egen kraft.

Har 6 maskiner tvätt imorgon, en monsterdisk då ja inte orkat hittills, samt dammsugning, tvagning och hej och hå massa annat. Hämta kamera och grejer med. Usch vad joxelipox.

Idag kände jag mig full, för mitt balans sinne är också satt ur spel tack vare det underbara virus ja har i min späda lekamen. Polisen kollade lite underligt på mig när ja gick in för att hämta ut mitt pass, men vad att göra... Nöden har ju ingen lag. Ja stank inte sprit och låter däppt.... så dom fatta nog att ja va sjuk ... vi hoppas på d iaf...

Nuuu skrida till verket med min anti sjuka plan.

Snart 3 dagar kvar... Yäääääääey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0