03.10

Idag ska ja hämta p-piller till mina katter, detta är oliderligt! Tur ja slutar kl 14.00 idag :)

I slutet av nov bokar ja tid för Geisha, *snipp snipp*

Ledig på fredag, feels good även om ja då har multi med saker att göra. Sen är ja inte ledig igen förrän nästa fredag men då jobbar ja på andra jobbet så ledig existerar en dag i månaden för mig, tjalallaaaaalalalaaaa!!

Kaffe, ja älskar d djupt! Sovit halv kackigt livrädd att försova mig, dock hade ja kunnat försova mig då ja inte har ngt anställnings bevis ännu. Ja ni märker själva, mitt deltids jobb älskar jag deeply.

Hahaha Hilariuos helg från alla håll har ja hört :) '

Ja är i desperat behov av kramar och närhet men när ska ja ha tiden till de? Därav får man va lite tuff och hårdhudad och låtsas som de regnar. Ja skulle kunna ta mig tiden men icke, förväntar man sig inget så blir man inte heller inte besviken. Anar att ni inte fattar ett dyft av va jag skriver förutom dom som vet , så vi stannar där :)

Nu ska ja va sådär ambitiös och fixa lite me håret och mig själv, kanske cacca! Sen ska ja ut i kylan och frysa. Fi fan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0