Crazy stupid love

Är man svältfödd på närhet är d ingen film att se.... för ack vilka frestelser.

INLED MIG ICKE I FRESTELSE! JAG KAN GÅ SJÄLV!!!!

Kaffe, lätt illamående för ja är så trött, bra start, ännu bättre blir d.... möte på ams kl 10.00

Bara ta tjuren vid hornen. Skuld kommer bli en återkommande känsla idag inte för mig meeeeen för andra mahahahaa!

Jobbhelgen va fantastisk, och tänk vad ett glatt humör och lite smile kan göra. Ja fick med mig lite färska bullar hem från bageriet, allt för att ja är så pigg och alert och svarar " receptionen god morgon " och ler samtidigt när dom ringer på för brödleverans. :)

Samma med tidningsbuden, den ena kommer in och säger att ja gör hans helg för ja är den enda som är trevlig och alltid glad när han kommer. D är en äldre farbror på 60 så tro inget nu.

Sa någon äckligt positiv? Jaaa iaf när de kommer till ett jobb som ja älskar.

Imorgon ska ja gå upp tidigt igen. Tvätta! Man ska ta vara på dagen. Ska även skriva ut mina CV och sen blir d nog en runda i stan.    ^ ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0