jag saknar henne

Idag släppte d , de som ja känt varit på G ett par dagar nu. Humöret som pendlat från närvarande till frånvarande, från topp till rockbottom. Nu rinner tårarna. Ja saknar henne. Fruktansvärt mkt.

Jag vill höra hennes röst, ja vill höra henne säga " heeeej hjärtat" sådär som bara hon kunde. Ja vill känna hennes närhet och kramar. Höra henne sjunga.

Min fina mormor. Ja har inte känt såhär sen begravningen.

Visst ja e tuff och har skinn på näsan men ja saknar henne. Och ja gråter som ett barn. För första gången sen juni när hon begravdes bölar ja som ett barn.

Jag saknar henne, så de gör ont.

"Mitt hjärta" ( som hon alltid sa, min ängel)

Gråter gör ja helst i min ensamhet, när ingen ser, så ingen ser att ja är vek emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0