kvackelisvack

Ja d är nog sant, ja är inne i en svacka, men snart får ja sola, ja tror ja behöver solljus för så länge ja inte får i mig solljus så brister jag i humöret.

Och ja skjuter ifrån mig d mesta, d enda som känns som d ska är jobbet och de är la ett stort plus i kanten. Ja gör snälla människor ledsna men va ska man göra?

Jag drömmer konstigt.

Ja d här va ju ett upplyftande inlägg.

Ja kan iaf säga att ja gläds åt alla mina vänner som hittat ngn som sig bör. Underbart att se :D <3 Keep up the good work :D Till och med måndagsexemplaret ska ju gifta sig.

Och grattis till syster yster som flyttat hemifrån :)

Sj känner man ju alltid att d får lov att va bra när d kommer till vissa saker. jag har anser att för min del är d bra nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0