Skallebank

Vaknade med skallebank, inte d skönaste må ja säga. Då va min 62 h vecka över och nu väntas en 44 h vecka. Slut som artist nu känns d som och vetskapen om att ja ska gå upp kvart över 3 inatt gör mig inte speciellt exhalterad.

Haft en riktigt rolig helg på mitt jobb :-D Walk in gäster som partande gäster som firande gäster av födelsedagar och bröllopsdagar och glada norrmän. JAG ÄLSKAR DET JOBBET! :-D

Har även haft en Danne fri helg, enda skillnaden är att ja inte vaknat til FIFA X-box spelande. Annars ser vi ju varandra inte allt för mkt . Nu kanske han ska iväg i 2 månader ( men bara kanske) Weeeiiiiii!!!!! D blir ju som att bo själv fast ja bor själv. Lr jaaa ni fattar :D

Idag är d lite vardagsgöra, städa, diska, boka tvättid, vänta på¨att bananas ska ringa då ja inte pratat med henne på flera dagar. D är så tommigt när de händer men d är inte lätt att pyssla ihop till jobb, barn och allt annat som pågår runt om.

Läskigt trött, fi fan! Dricka kaffe och en dusch kan hända?!

Ahaaa kan bli en tur te biljardpalatset, vill ju krama lite på miss Darkness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0