weird weekend

Jobbade röven av mig och vaknade med ett ryck runt 16 tiden på söndagen, in till stan, möta Alex, trotsa Berit och vips va vi på Babar, sen vart d Rockbaren med Rebecca och Evelina också, sen avsluta på babar. Askul :D

D tyckte min kropp dock inte dagen efter, fi fan. Jävla A och beställa in tequila, efter d gick d bara överstyr.

Hade ett mail på fejjan idag, från en kille ja dejta när ja va 19, ja hade en major  snabbt övergående crush på honom när vi gick i högstadiet. WTF?! Han är gift, har villa och hund idag, va vill han då mig? Svårt att släppa verkar d som då han pratar om glada gamla minnen. Eeh jahaaa and theen? Är man gift borde man la hålla sig till d kan tyckas.

En annan från ännu längre tillbaka skickade och friade till mig med en miljard hjärtan och älska hit och dit och saknar hit och dit och han e seriös d vet ja....Va fasiken händer i vissas huvuden ? Svaret är nej där.

Fryser, lite seg fortfarande men dags att ta tag i mig själv och göra ngt av min dag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0