1 hel och en del

Nu kommer ja jobba ihjäl mig ett bra tag framöver här. wihuuuu :D Fick ett samtal idag om att ja fick heltids jobbet ja sökte. 9-18 och ja kommer även ha kvar mitt andra hotelljobb.  ^^

Ja är så trött så ja mår illa men skit i d... Och som ja längtar till måndag, lite pirrig och förväntansfull :) GLAD! Ska fika med en mkt fin person mahahahaaaaa! CRAAAAAZYYYYYYYY!

Jobbhelg, förra helgen tillbringade ja hos Leo och fick även träffa hans nya tjej haha d e tur ja inte e frågvis. ;)

Sthlm, d va kanon fint väder , oktoberfest, slappsöndag med emma just like back in the days <3 SOM JAG SAKNAT! Kom hem måndag, tvärdäcka, tisdag va d ams möte och möte me min partner in crime som slutade i askalas ala Rockbaren, as always. Onsdagen mådde ja verkligen skit, men pallrade mig iaf upp till en intervjue torsdag morgon och inatt jobbade ja, där har ni min senaste vecka i ett nötskal.

UNDERBAR VECKA OCH DENNA VECKA KOMMER BLI ÄNNU BÄTTRE, DEN SOM KOMMER.  pssss ja har fått ..... en tatuering. :) och den kommer nålas dit inom en mkt snar framtid. :D

Och vad är d me med alla människor där tatueringar måste ha en betydelse? aldrig tänkt på att en del bara är fina. Riktig konst skulle ja vilja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0