Mongodröm

Bra start på dagen. MongoGeisha tala om att d är 3 cm kvar i ena vatten skålen, ja tackar för den. Kl 5 på morgonen!

Kunde inte somna om så ja spelade lite wordfeud, satte på kaffe , funderar på att göra en brakfrulle samtidigt som ja inte alls är sugen . Skulle koppla in tvättmaskinen men eeeey ja har för långa naglar. Fail!

Är de nåååågon som vet var man kan få tag på ett vita lr cremé färgade stövlar? I wanna !

Meeen nu har ja haft en sån där mobbad dröm igen.

D satte på en alienchick med tentakel , skällde ut mig när ja inte fatta va han gjorde. Men eeey hon såg ju ut som en tumme. Sen va ja i katrineholm och hälsade på för att ta ett syskonfoto till mammas födelesdag som inte slutade så väl, sen träffade ja L och vi gick ut mitt i vintern. Kallt som satan va d. Träffade min fd R. Han ville ha tillbaka mig, vi dansade länge innan vi bestämde oss för att gå därifrån, vi gick och åkte pulka. Sen skulle vi köra hans sovande son i en skrinda hela vägen till brandstationen.

Sen vaknade jag . Eeeeeh! Jaaa pretty much it.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0