snytit sönder mig

yes blöder massa näsblod :( Och medans alla andra är ute och far , sitter ja fast här i soffan, kissemiss på ena sidan, en påse chips på andra , papperstuss i näsan och tv´n som min enda vän som är vaken just nu. ( inge mer menthol nässpray för denna ggn kan ja säga)

Ätit lite och sett på massa filmer.... Blood out, I saw the devil, BereaVment , 3 senaste avsnitten av Big Bang Theory, senaste Vampire D avsnittet oooch SOA såklart. Jag har inget liv.

JAG VILL KRAMAS! Mormor va så grym på att ta hand om mig när ja va liten och sjuk och farmor och farfar med. <3

ja vill ha filmkväll, kelkväll, kramkväll och ngn som tar hand om mig för en ggns skull, de hade vart så guld men neee.... katten får praktisera sällskap förstår ni. Geisha min fining.

Idag blir de dont be afraid of the dark, never back down 2, super och mer än säkert en till. har man inget liv så har man inte. Kanske kollar klassikern the football factory också :-)

mr dr. pepper ska dock göra mig sällskap, icke att förglömma.



Och här är min nya kärlek också




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0