Yttrandefrihet

I dagens Sverige har vi något som heter yttrandefrihet. Och man får i stort sett sätta vad som helst i skrift och tal, och man kan läsa vad som, vart som.

Det mest sorgliga är dock folk som tar åt sig av saker som inte ens är riktat åt något speciellt håll utan mitt eget tycke och tänke.

"Ha ha ha du är inte snygg själv precis jävla äckel!" - från psyko ( som förövrigt stavas psycho) som lämnade denna eeeh fina och snälla kommentar på mitt inlägg moment of truth.

Jag känner ingen vid det namnet? Någon som kan tänkas kännas vid? Jag anser iallafall att personliga påhopp och ord som ingen i vuxen , mogen ålder använder , det är väll ändå inte riktigt okej?

Men om jag och övriga läsare chansar, kan denna läsare då va i åldern 14? Arg, ung, obstinat och hormonerna flödar åt alla håll, kanske känner sig denna person missförstådd  här i livet och då är de okej.
'
Men som sagt, det känns inte riktigt som att jag tar åt mig alls men jag ville bara slå ett slag för yttrandefriheten. Eftersom personliga påhopp och glåpord inte är min grej.

Jag vet vem ja är, vart ja är på väg och vart jag ska. Jag är glad och nöjd med de och jag har dom finaste vänner man kan tänka sig. Samt en underbar familj och min lilla gangster brorson som ja får nöjet av att va med och se han växa upp. Inga glåpord och slag under bältet kan nånsin bita på mig.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha du säger emot dig själv idiot

2011-10-05 @ 20:13:47
Postat av: L

Om du nu tagit illa vid dig för ingenting är de upp till dig inte till mig. Säg mig då vem du är, så tar vi det därifrån :)



Med vänlig hälsning/ L

2011-10-05 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0