Gnälla lite

Alla negativa tankar har invarderat mitt huvud igen. Så ja tänkte ja skulle gnälla av mig riktigt idag.

Alla frågar hur de går med kärleken, med killar? Seriöst nu, skiter ja int lite i för just nu känner ja mig så oattraktiv att jag inte ens vill att någon rör mig allra minst tittar på mig. Vill man ha någon då? Eeeh nej! Tror inte d va?

Jag känner mig inte söt, inte vacker, inte snygg och minst av allt sexig. Att ens kolla mig själv i spegeln och se det ansiktet varje morgon, varenda eviga dag. Nej tack, vill inte ja så hur skulle någon annan vilja de är allt jag har att säga om den saken.

Ja känner att ja inte riktigt är värd varken upmärksamhet, ömhet, kärlek eller närhet förrän jagg har fixat allt. Allt som ska fixas för att de ska bli drägligt. De kan nog ta år.

Antar mitt nedslående humör idag  beror på att jag inte fick jobbet. Hade jag haft mer kött på benen hade jag fått de dock skulle dom spara mitt cv eftersom jag annars gjort väldigt bra ifrån mig. Det hjälper inte mig nu ju men men nya tag bara. Kämpa och åter kämpa! Jag vill ha mitt eget och det är snart. Dock som sagt måste ja ha ett till jobb annars är de grymt kört.

Antar hela grejen tär på mig.

Varför är de så svårt för en del att förstå att jag inte sysslar me multitask, varför är de så svårt för en del att förstå att jag absolut inte vill ha någon KK. Varför förstår en del inte vad ordet seriös betyder? SÅ JÄKLA TRÖTT PÅ ATT ALLT SKA HANDLA OM SEX? ÄR DE DET ENDA MAN DUGER TILL?????

Är jag gammaldags? Är jag tråkig`? Mayybe, om inte annat har jag väll blivit det med åren. Kallas väll livserfarenhet.

Ja blodar igen, dags för en vecka, sen fri en vecka sen bloda en vecka... ÄLSKAR DE HÄR..... NOT! Idiot kropp, idiot piller. Idiot förkylning.

Måste börja träna och sola för de här går inte. jag har börjat dra mig för att gå ut igen. Vill inte, de tar emot, till och med att åka te centrum och handla. Lr gå till lilla centrum och handla. Inbillar mig att folk glor. Känner mig obekväm.


Jobbet skulle aldrig bli lidande för de är ju kväll/nattetid så de är absolut ingen fara, samt att när ja slutar jobbet så åker alla till jobbet så ja slipper mkt folk så sätt.

Inte bra, inte bra alls faktiskt.

Dock kan kommande vecka bli tuff. Fika med Iris, fika med Ullis, fika med Danne, fixa naglarna och jaga jobb som en galning. Ledig te nästkommande helgen, antar d blir att gömma sig så gott de går. Icke att förglömma Lola på söndag. Bra avslut på en underlig vecka må ja säga.

Saknar min familj lite faktiskt. Inte så lite heller.

har ångest idag , känns i bröstkorgen. Crappy shitty day!

Nähä va vuxen och betala mina räkningar och ringa af då dom ringt mig. Idioter, lär dom som sitter där sfi och prata rent så kanske man hör vad dom säger.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vi saknar dig oxå, jätte mycket <3 Ja vet inte om de hjälper att ja säger de men jag tycker du är jätte fin som du är gumman :) Finns här om du vill snacka lite <3 Massa kramar från mig och grabbarna

2011-09-23 @ 23:17:04
Postat av: Anna

Vet varför du skriver så. Jag har ju en förmåga att tänka samma. Vet också att du är hur fin som helst och det är inte du som förlorar på att män är som dom är, det är dom som förlorar på att dom missar allt fint med dig!Puss o Kram

2011-09-26 @ 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0