sjuklig träningsvärk

Yupp smärtsamt från hell, tränade axlarna och ben igår, axlarna ja behöver träna mest nu då ja inte kan ta mer än 3kg på dom utan att dom ska försöka sig på att hoppa ur led.

Crappy skateboard!

Idag är d fredag, ja ska va husvakt. Superfredag! Träning :D, kanske lite rockbaren  ^^
Ska hämta ut mina sneakers, ja har deklarerat, betalat allt som ska va betalt och om 3 dagar kör jag igång, ja är förväntansfull. :)

Jazz är manisk och tjötar hahaha så går d när man utmanar ngn, ja hotar med att ja är en spartan  ^^

Ge mig lite sol och värme nu dååååå!!

Hahaaaaa helt otippat, sprang in i Mr Borås på Sleven på centralen igår. Ajajaj! Ja som försökt undvika till årtvåtusen aldrig. Jag blev påmind om att ja nog va aspackad sist vi såg... lr ja kom de själv... random känsla sådär. AHAHA!

Nähä dra på sig kläder, ett ansikte och platta hår .

Jobbet kallar ja hör mitt namn nämnas... ajjemän duty!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0