weekend

Nu har d varit weekend. Jag har jobbat, festat, tagit fel på koffeintabletter och legrigan ( den va mindre lyckat, sjukt trött men tröttheten försvann som tur va, lr ja den kom och gick, men när ja kom hem och nådde en kudde så tvärdäckade jag)
Sett the Dictator och skrattade så ja grät, igår va d myskväll hos Cornelia, med flygande jakob... Yummi yummi love in my tummy.
 
Idag kommer ett orosmoment ur världen men ack vad jag kommer att sakna, och ja ska titta på lägenhet. :)
 
Idag är det avtack för rebecca efter kl 20 också, så mkt att göra så ja vet inte vart tiden tar vägen. Skulle egentligen jobbat idag men jag fick kompa.
 
Tack älskade chef, ja har dom bästa cheferna ngn kan ha tror ja. Tack <3
 
Nähä dags att kicka igång kanske , träna, duscha, fixa med kläder osv osv.
 
Love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0