flytt

Nej jag har inte rymt, jag har flyttat, till en stoooor etta med walk in closet, massa utrymme och alldeles fantastiskt läge!
 
Mattor ska nu inköpas , soffbord från Chili, köksbord med stolar och en micro från OBH Nordica Chilli collection är på väg. Ett vinställ också såklart. Vad vore det annars? En liten bokhylla kan va bra också, jag har ju så sjuhuuuuukt mycket böcker.
 
Kaffebryggaren puttrar förnöjt i köket och skapar den där doften som får en att bara mysa in sig i filten i soffan och längta. Mina små "autistiska" morgonstunder för ett uppvaknande är åter införda. Tänk vad fort det går?! Att få tillbaka vanor menar jag. Läsa tidningen med koppen bredvid sig och tv´n på i bakgrunden.
 
Idag ska de städas och tränas :) Fått in rutin på 3 dagar och bättre blir d. Mmm... ska sola med tror jag :-D
 
Fredag åker jag till dom sällan jaktmarkerna och invarderar, vänder upp och ned på stan och kommer hem den 25e. Jag vet nu vad jag ska ge Alex i Birthday present!
 
KICK AAAAASS DAAAAAY WOHUUUU!!
 
Mmmm more coffeee to meee, yum yum
 
Oooh ja har ju glömt massor kom ja på, jaja jag fixar d med lite bilder sedan :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0