Goshelg

Fredags som sagt så tatuerade brollan sig. Det lilla startsnöret, mahahaha! Kul att se, riktigt kul :) enda ggn ja får se han lida och som det verkar så är  han sjukt nöjd, sjuhuuuukt! Mkt bra shiet!
 
Oväntat sms om fika kom! ojojsan! Än så länge! Svårt egentligen, så mkt hjärnspöken, sjukt osäker, jag alltså!
 
Lördagen då, kick ass lördag, vaknade med en baksmälla, en smärre sådan, men utvilad, längesedan. På riktigt! Mötte upp pappa och Anne, gick och käkade på Mandarin, Kina resturang för er som inte räknat ut det redan. Åt tills jag trodde jag skulle dö , men matkoman fick sig en rejäl slap så fort vi kom ut därifrån. 17 minus grader! Ghaaaa!  Vem fasiken beställde skiten ? Kvartsamtal säger ja bara.... kvartsamtal!!!
 
Vidare till Liseberg... 5 miljoner ljus, björnar, kaniner, trängsel och så sjuhuuuuukt fint. Hade man inte lite stämning innan så har man d nu. Och efter det blev det lite värmande alkohol. irish coffee och Staropramen för mig medans dom andra 2 drack Guiness. Mörkt öl... YÄCK!
 
Söndagen vart det att jag mötte upp dom i Bältesspännar parken och tillsammans med lite mindre kyla och mer snöande så såg vi på julkonstert, kikandes på saker i olika stånd och off till Pasta Prego för ytterligare en matkoma. Damn!! Men så gott så det gjorde inget, så värt det iaf.
 
Och när jag lämnat dom vid tåget åkte jag hem till Nusse men choklad, jumust och juice och hade förkylningsstuga. Spelade CS och däckade inpå morgonkvisten. Sov och vakna och kika på 6 and the city av och till heeeela dan. Luuuuvely!
 
Och nu e ja hemma hos Lady M i soffan, mysandes. Iiiiih ja flyttar ju snart, SNAAAAAART!
 
 
Tokigt glad i livet och ett fint år är det och mer komma skall det slår jag vad om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0