2 dagar kvar

2 heeeela dagar kvar innan ja ska fuska.. Sååå va ska ja fuska mig med.... Äta såklart... Vaaaad ska ja äta? POTATIS! Som att det vore den mest självklaraste saken i världen. Jag vill inte ha ett pastaface ( för tro mig de får man när man äter pasta och de tar dagar att bli av med, ni som äter pasta jämt borde läsa på lite mer och sen se skillnaden efter en "detox")

Varför potatis då? oooooh ni ja är GALEN i potatis... seriöst!

* ugnsbakad

* råstekt

*grillad

* marinerad

* mos

* friterad

* ugnsstekt

* sallad

* gratänger

* grytor

* soppor

DU KAN GÖRA ALLT MED POTATIS!

Ja ska nog satsa stenhårt på en mousakka med sjuhuuuuuukt mkt gottig sallad ( som ja ijuförsig alltid äter till min mat men ändå) Kanske ska unna mig lite juice med på söndag , när jag ändå är på gång. Bröd och annat kommer fasiken inte på fråga!

Kanske avsluta med en  chokladmousse med vispgrädde. Lr en chokladboll eller en donut. ( aaa ni hör mina cravings va? choklaaaaaad fi fan)

Men de är söndag de, det är bara att fokusera på annat nu som en tok, typ träna 2 h, de kan man alltid göra. Karaktär har jag fi fan!

Undra om min mega frukost hunnit smälta annars är jag snart nog dödens död på golvet. Bacon, korv och scrambled eggs med vitlöks ch chilisås gjort på turkisk laktosfri yogurt. ( chili är starkt och ökar förbränning precis som black coffee även om svart kaffe smakar skit :/ )

BTW idag är det dag 1. :) och när det gått en månad eller 4 får ni veta vad det kan vara :)

VARFÖR TAR DE HUUUUNDRA ÅR INNAN DOM RINGER FÖR??? JAG VILL VETA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0