diskussionsartat

Ja hej ja är vuxen( 40 +) och har barn men ja kan fortfarande inte diskutera för jag tar allt över internet ist för att lyfta luren och ringa. Känns bättre så, lr va e d frågan ?  Och varför, VARFÖR basunera ut saker på facebook? blir fasiken inte bättre, snarare tvärtom! D här med att vända andra kinden till?????

Konflikträdd? Jaaa tydligt de, ja blir bara så trött, less, arg och irriterad och tyvärr är de min omgivning som får lida för det.

Bara för att ja är arg på en viss människa så måste, ja upprepar mig igen... MÅSTE ja tydligen snacka skit om henne. LÄGG AV OCH VÄX UPP FRÅN SANDLÅDENIVÅN ffs!

Det var inte ja som sagt massa skit om mig själv, inte ja som kallat mig själv än d ena än d andra. Men ändå får ja skit för de och för något ja absolut inte gör. VA FAN?????

Såg snyft film igår, tacka fan för att mr monkey somnat för ja låg i min säng och böla som ett skadeskjutet djur redo för avlivning. Jäkla filmer!

MVH

Jäkla arg diva







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0