Lutar åt

Lutar åt spritluckan med Alex, Rebecca, Elina mfl. Weeee!!!

I fredags va de 90 tals kväll på Gretas och som jag dansade. Dansade verkligen heeeeeela kvällen, så skoj :-D Marina är fantastisk, taaaack för en superkväll. Hamnade på efterfest i en kontorslokal och spelade pingis, ja ni hörde rätt, tjöt och rundpingis. Fantastiskt!

Och ikväll blir d baske mig inte sämre. Dock utan Marina men hon får hem minigris nr 1 av 3 så inget att göra åt.

Och igår va d soffhäng och tjejmys med film och pizza och roliga serier heeeela dagen. Får vi göra om. :-D

Helger som dessa som är fantastiska. Sååååååå kul som sagt!

Känner att ja inte behöver va ledsen och nere när alla mina vänner är så fantastiska och underbara. Var och en på sitt eget lilla vis. Skulle egentligen åkt till Kalmar men när någon säger att den vill saker ska ske endast under dennes premisser, så får d va. Ja är inte livegen och ja för min egen talan och det kan tydligen vara svårt att ta.

Såå atteeee :) schnappy schnappy :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0