Nu börjar statistiken

Att stämma igen , ett tag hade ja sådär några läsare som gått igenom hela bloggen igen. Underhållande :)

Pajat en tand, en hörntand, wounderbar, mkt mindre men ja glädjer mig med att d inte syns iaf, konstigt nog gör d inte ens ont, måste kolla, tur ja inte har tandläkarskräck iaf :)

Och äntligen, ÄNTLIGEN funkar Wordfeud som d ska igen, kunde inte spela ordentligt på en vecka, madre mia ja som är jäkla smått addicted av d fortfarande, idag lr ja nu blandar ja språk hej vilt här, skit samma.

Fab 5 på trean sikken morgon, aja d kunde vart värre som SIBA reklamen. Ja kan inte höra, tänka eller se ordet billigt innan ja hör d inuti mitt huvud uttalas som Fabian gör . Tyvärr får d väll mig inte att vilja köpa saker på SIBA bara undvika. Så deras reklamkampanj där har ju misslyckats iaf. Mahahaaa!

Och så vaknade ja upp med låten Bulletproof på hjärnan samt drömt JÄTTEweird!

Min hemby , ja skulle köpa hus, flykt,  någon bajsade i en gunga och denna någon gick sedan runt utan att ha torkat sig och satte sig på ett flygplan och när ja fråga vad d va som lukta så äckligt så skylldes d på gravidhormoner och känsligt luktsinne dock va inte ja och ingen annan gravid heller. Sen störtade flygplanet, ja vakna och här sitter ja nu!

Reeeeeallyyyyy? Aja, men d är ingen som anklagat mig för att va normal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0