Secrets

Jag kanske har men bara kanske en stor hemlis :) Scary om de verkigen är så och de ska bli så. Meeen chansar man aldrig får man heller aldrig ngt veta utan kan bara gå runt och under och tänka ; TÄNK OM!

Jag är trött på att inte chansa, trött på att tänka på alla konsekvenser ist för att ta chansen när ja väl får den och bara rida på vågorna och kanske få njuta lite extra.

Det kan bara gå åt två håll.. De bästa ever eller de lite värre men what the heck, går d åt skogen finns d ju fortfarande ngt att ta lärdom av.

Så att... Trots ett lämpligt byte av bokstäver ( enligt miss. Bananas) så kanske ja ska tänka om och göra de som faktiskt faller mig in. Tänka utanför boxen och ta mig själv från den bekvämlighetszon av inpräntade vanor som jag nu lever i.

I got some major steps to think thrue and some gigantic steps to take.

Stay Tuned


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0