Tick tock on the clock

6e februari smäller d. hahahaha då blir d göra klart d som är ogjort samt bygga på. LÄNGTAR SOM EN GALNING!

Dock har en förkylning börjat härja i min kropp så ingen träning men däremot måste ju solning gå.

Idag ska ja hämta ut mina nya kläder. Jihaaaa! :)

I matväg står över grekisk köttfärslimpa på tur.

Med egen tzatziki. Mmmmmumma!

Gör toabesök som en galning redan nu så har ja tur lär ja ha droppat en hel del till februari. Hihiiiiiiii!

Och mer för idag då? Svart hårfärg står på tur :-D Och med en fin bränna om 3 veckor så kommer ja känna mig lite fin iaf :-D

Och hela d här med 7himlen serien, sekt sekt, de osar sekt. Eeeeeller så är ja bara bitter. Haha!

Som Emma sa, men gumman då, då är de bara du kvar :/
It seems so. Ibland tänker ja på de, ibland är d tomt. Ibland går de smärtfritt. Tyvärr är ja tjej och antar de ligger genetiskt, dom här små sliskiga prinsessdrömmarna som ja så frenetiskt försöker undvika. Jag är hårdhudad, seglivad med ett hårt skal, hårdare än en alligators käkar när dom hugger ett byte, men någonstans långt där inne så är de ett hjärta som blöder och längtar.

Men schhh säg inget till någon, de kan paja min image!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0