Twaettday

Yupp idag är en sån dag, men ack så skönt att få d gjort. :)

Sen då , hahaha sj sitter ja och fnissar högt, ironi! När man är 33 och har barn dricker man väll inte så pass att man blir handlingsförlamad? Men eeeh jo tydligt de!

Ibland kan ja inte låta bli att tänka varför? Varför går d aldrig in , ordet eget värde? Ja är stupido sometimes. Men någonstans tänker den där lilla onda rösten i mitt huvud att de är lika bra för d kommer aldrig komma bättre. Man ska inte va småaktig utan nöja sig me d man får ist för att leta efter d ouppnåerliga, men är mina krav på en bra eeeh låt oss säga standard, ouppnåerlig?

Damn voice säger ja bara.

Oki de här funkar bra, ja äter enligt näve modellen ( dvs inte mer än min näve av d ja får äta) i LCHF modellen . Ja är aldrig hungrig, ja e pigg och ja behöver inte tråna efter ost :D hihiiiii

Vatten, ja är fylld av vatten, vaaatteeeeen... Lalalaaaaa

Ne men usch har jag varit otacksam och tänkt diviga tankar nu igen ?

D stör mig fortfarande ja , sen UTAN att be om ursäkt bara tro att allt ska gå obemärkt förbi och att allt är som förut? My ass hell no!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0