Weeeee

Vad har ja gjort för att förtjäna detta då? Eller handlar de bara om kontakter? Glad blir ja iaf <3 Tack tack tack!

Idag då, klä på sig, fixa mitt nu underbar vackra svarta hår som blitt så långt att ja inte vet var ja ska ta vägen. D är irriterande när man vaknar av att man inte kan röra huvudet och håret då fastnat på ngt sätt under armhålan och så ligger man på de. Snacka om låsning haha!

Iaf åter till idag klä på mig och göra ngt av min dag kanske?

Carpe diem!'

Kom på mig sj med att sitta och kika på tjockis program igår och så vart d giftermål efter dom tappat sjuhuuukt mkt i vikt och när ja såg hans blick på henne kom tårarna. Min jävla sopa och så erkänner ja d högt. Haha adhd!

Idag är ja dock läskigt sugen på maräng och kladdkake tårta. Bevare mig väl att ja ska låta bli. D kommer bli ett smärre kalori intag imorgon och de får räcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0