oförskämt av mig

Idag blir man ett år äldre då, igår va en hejdundrans kväll, fick en dödlig shot och höll ändå igång från 11 - 04. sa ju att ja va veteran men lyssna ngn ack nej. Tjiiiii fick du Philip  !

Så grattis på mig då haha så stört, och d här med att unna sina vänner, wtf! tack för omtanken Lady M ;)

Så tack alla godingar som var med. Idag ska d fikas. För hela slanten typ. Parrelito som ja inte sett på säkert 6 år bor granne med mig kom vi underfund med idag så nu har ja en barndoms vän till som bor nära :) yäääääääey! Samt en fika med företagarn. undra på att ja e sån kaffe torsk.

Träffade mitt lammkött häromdagen med, hahahaahaha kom underfund med att ja lärde känna honom när han va 17, han e 23 nu, haha ja va säger man ?!

man ska unna sig och sina vänner.  Och så finns d en som är RIIIIIIIIIIIKTIGT yummi..... haha ja som ni hör, ja e back  on track och inga ledsna miner här inte.

Saknar Emma och Lola, ni skulle vart med , då hade kvällen igår vart komplett. Märta saknades med då vi för första ggn på festade på olika håll just denna helg. Men vi får ta igen d stumpish, me råger.

Nu är d dags för bakfylletoa och en återställare.

Puss på buss



Lite såhär känns d just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0