wos

Haha jaaa gjorde en powerwalk igår och gick fel och nu gjorde ja en powerwalk och kom hem.. d finns ett annat uttryck meeeen de behöver vi ju inte uttrycka oss helt i mer än som wos.

förnöjt och flinande i mjugg vandrade ja hem för att slänga i mig lite frukost och nu för att göra mig iordning för att dra till jobbet. Dock är vissa saker nu i obalans så d är lite hold the horses på mig ett par dagar, men inget som inte lite klet kan råda bot på.

Bo grannar forever skulle va farligt. Haha M har rätt.

Men ja e nöjd :) Lalalaaaa!! Snart d är helg :D

idag ska d även färgas hår och nästa vecka får ja äntligen tillbaka mina naglar. Nöjd nöjd nööööööööööööööööööööööööööjd med livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0