Som jag längtar

Även om ja måste gå upp halv 6 på fredag så gör d mig absolut inget alls. Minisemester.... mot nya äventyr lr nygamla... Och kärlek, MAAAAAASSSAAAAAAAA kärlek <3<3<3

Greys Anatomi, snart börjar även säsong 2 av american Horror story och ännu en säsong av Vampire Diaries... MADRE MIA!! Galet bra höst och mitt paket har hämtats, de är ju sjukt awesome. Ruskigt nöjd :-D

Hur gör man av med 2 papp på under en timme? Man shoppar ala Linda och som lilla syster sa under tiden ja hade henne på tråden... jäklar vad snabb du e på att handla :)

Ajjemän ;) Ja tar ju inte 4 h på mig att välja jeans i 5 olika affärer mahaha!



 
Dagens inköp :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0