återigen

Yupp då va ja the bad guy och lögnare, men inget ovanligt. Hur den här diskussionen ens uppkom behöver vi nog inte ens gå in på... MEN de gjorde de, 4 år senare samt ytterligare en ggn för 7 månader sen och nu. Skönt när folk inte är långsinta utan storsinta.
 
Dock kan ja ta d nu och blir inte ens ledsen längre. Känns bra.
 
men ja, fortfarande vad jag kan läsa mig till och vad jag fått förklarat för mig så är det tusen procent sant....
 
1
 
2
 
3
 
Ja så mkt mer behövs la kanske inte sägas, kanske läkarintyget...
 
Älskar även när vuxna människor ska ha en vuxen dialog och personen i sig som man diskuterar med går till personangrepp, spe och slag under bältet istället för att bara ta det sakligt och för vad det faktiskt är. (En vuxen dialog i olika tyck, tänke och sägners villovägar samt missförstånd. )
 
Fantastiskt!
 
Jaja ingen huvudvärk lr huvudbry. Ska kika klart på tv och sedan blir d sängen då jag ska upp tidigt, duscha och dra till jobbet en stund iaf :)
 
Blir kanske eeeeen liten tripp på stan vem vet. Lalalaaa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0