Man ska vara rädd om d man har

Så kan de gå om man är såkallad överglamourös... ( nu pratar vi i gåtor och d gäller inte mitt liv men fortfarande ..... tragiskt skulle jag vilja säga)
 
Varför är man inte rädd om de man har? kärlek som liv, karriär, arbete eller vad man nu  än engagerad  i. Om man nu är en sådan bra människa, hur kan man falla så djupt?
Tragiskt skulle ja vilja säga. MKT !!! Nästan pinsamt. MASSA PINSAMT!
 
Självklart att man ska ta chanser om man får dom, men pls lord , d gäller inte vad som helst... Lite så ja dör ihjäl mig.
 
Och nu till ngt annat, ja som hatar fötter ska köpa på mig och prova... Hört att resultatet blir asbra. Och så kommer solning i veckan och gym... D går bra nu ;)
 
 
 
 
 
 
Oh mina fina glas har kommit weeeee!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0