småtrött

Rough night, fick jaga 2 st 21 åringar 3 våningar igår. Det första som hänt på 2 år, kul att de händer ngt utöver de lilla xtra. Nu va d sista natten på ett tag. Nådigt seg är jag men de ska vi råda bot på :) Och sen ska jag ju på dejt. Dock inte ett dugg nervös, kan va att intresset inte finns där till hundra.
 
Nästa helg blir som en spa semester. Fantastiskt, jag och Rima mot nya äventyr :D 
 
Vad ska man säga, dags att börja kicka igång dagen kanske ?
 
 
Sjuhukt kär i stickade klänningar i år, köpt på mig 2, lär bli tre till som jag vet. och nästa vecka är d dags att fixa naglarna med kanske , frågan är turkos, lila lr transparent fadeat glitter.....
 
Och nu känns d, nu har jag äntligen påbörjat min resa och mot nya äventyr. Och snart brollan är de dags för din present ;) Ja ska filma när du grimarserar MAHAHAAAA!!
 
Fina fina lillebror, hans min var obetalbar när han öppnade födelsedagskortet och insåg att 5,500 kr på hans gaddning han velat ha i evigheter är betald och klar ;) *kärlek*
 
 

Kommentarer
Postat av: Brollan

Du e sååå gooo systra min :) går o längtar efter presenten :-)

2012-09-30 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0