Börjar bli bättre

yes indeeed.... Rimish kom och tog hand om mig, bytte av honom som för övrigt är sämre än sämst nu. Fine honom! Hade han bott närmre hade ja tagit hand om honom.

Och Rima för övrigt, haft på sig min tröja i en timme, får ett mess... ja spillde blåbär. Seriously , hon är mitt levande liggogram men vita kläder ska hon inte ha mer. Iaf inte om dom är mina. Haha!

mina fina tjejer... Niyousha gulle henne, mah sistah from another mistah. Och snart kommer Loooolish med. I en hel vecka, kan d här bli bättre ?

Och nu till the sucky part..... d här med hormon rubbningar? Min kropp hatar hormonpreparat... FML!!!

Blodar igen, hade uppehåll 24 h, bättre än inget.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0