eftersom......

  • Jag är sjuhukt inte glad!! Personen i fråga har nu tagit bort mig innan jag ens fick en chans att försvara mig, sjuhuuuuuuukt arg... Och ja är den som blir kallad omogen i mitt tankesätt, och jag varnade hen innan vi ens påbörjat genom att säga; Du har en chans, en chans only så do u screw it up... så är de kört... Och nu detta, Vad fint!! Detta säger ju allt!

     

     

     

     

     

    E

    Varför inte? För att de ändrar inget
    tydligen tycker hon de e för akward

     

    hon pratar inte me folk hon har varit intima med efteråt, jag däremot pratar med mina ex än, jag är vän me några av dom, jag kan se en person i ett annat ljus. de kan inte hon

     

    så atte

     

    ah

     

    de va mest de och hon stör sig fortfarande lite på mig

  • Jag
     

    Och på den punkten håller ja med och förstår henne för ja gör samma sak när d händer såna saker.

    Så trodde du skulle ändra ngt att prata med henne personligen kunde ja sagt innan att du borde låtit bli då hon och ja diskuterat d.

  • E
     

    ah men de e inget för dig att säga

     

    de va mellan mig och henne

     

    är du? så om allt skulle skita sig mellan oss eller vi skulle gå skilda vägar som vänner ahde du inte velat ha ngt med mig att göra?

  • Jag
     

    nope för ja har inget nytta av d.... ja blir inte vän med dom ja har varit intim med.... finns ingen nytta med att behålla d förflutna i nutid och framtid så nej då ryker ditt nr, facebook och allt, ja kan hälsa och svara på tilltal men that´s it

  • E
     

    de där låter ju helt sjukt omoget?

  • Jag
     

    må så va men så är d...

     

    alltid varit så

  • E
     

    Om inget förjävligt händer liksom ser jag ingen anlednig vf man bara ska va en asshole och skära ut personen helt från ens liv..?

     

    de e ju som att sgäa "du är bra för stunden men tröttnar jag på dig så ryker du"

  • Jag
     

    från din sida sett ja ... då för d mig till frågan.... hur många av dina vänner har du legat med ?

  • E
     

    Dt du säger upprör mig

     

    om jag ska va ärlig...

  • Jag
     

    ja men du tänker på ditt sätt och ja på mitt

     

    ja förstår huuur du tänker men ja kan inte göra d själv

  • E
     

    Finns ju inget annat sätt att se på saken.. allt som man gör ihop, allt man går igenom betyder skit om man så enkelt bara kan skita i personen sen

  • Jag
     

    grejen e den att tar d slut va d inte menat ändå och när d tar slut med någon är d lättast för MIG att gå vidare om ja klipper och distansierar mig för annars KOMMER ja ha känslor kvar och då fungerar d oavsett inte för då gör ja mig själv mer illa . så hellre ledsen smärta och har ont i hjärta och själ i min ensamhet än att dela d med en vän som ja kanske har känslor för men som ja vet d aldrig mer kommer bli mer än det... se d så kankse ?

  • E
     

    Man blir inte vän direkt, jag blev ite vän direkt

     

    hade ingen kontakt med mina ex för 1 år ibland mer

     

    men i slutändan började vi prata igen för att i grunden är vi bra personer, bara föra tt de inte fungera som pojkvän/flickvän betyder de inte att de inte fungerar som vänner
    vissa människor vill man ha kvar i sitt liv som en relation även om de sket sig i en annan typ av relation

  • Jag
     

    men d spelar ingen roll när d gäller mig, ja kan inte.... för mkt känslor och minnen gör mig fucked up i huvudet så därav... ja kan inte va vän med ngn som ja haft ngn form av mer intim och känslomässig relation med

  • E
     

    Så md andra ord om de här inte fungerar för oss så skiter du i mig blankt? De får mig må otroligt bra över detta...

  • Jag
     

    ja men så är d faktiskt.

  • E
     

    Jag är en person som aldrig slutar bry mig om någon.. Aldrig. Ex som jag haft sen innan jag började gymnasiet, henne bryr jag mig om. Och idag är hon en av mina äldsta vänner, ingen attraktion, bara vänskap. Mina känslor görs om till något annat, i detta fallet kärlek till vänskap genom åren.
    Jag vet inte, de kanske bara är jag som är så korkad att alltid vilja behaga andra, att alltid va där, att alltid ha en famn öppen för människor jag bryr mig om.
    Jag kan inte stänga av mina känslor som en jävla radio.
    Hur ska jag någonsin ta dig allvarlig om du bara bryr dig för stunden.. Hur ska jag någonsin kunna lita på dig om skiten brakar loss, kommer du inte längre va där för mig.
    Bara sådär, och allt du sagt går ut ur fönstret..
    Jag känner mig utnyttjad. Känner mig helt jävla utnyttjad och lurad..

     

     

    Jodå så atteeeeeee.........

     

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0