Jävla svenska hora

Hahahaha jobba heldag igår, med feber ,  halsont och shit men va hindra de med mig från en dejt med den mörka Kaptenen.Han smakar inte mango men duger för att släcka törsten och avnjuta den fina aromen som läskar gommen till fullo.
 
Va på spelning i torsdags på Henriksberg, såg Shift..... kompisens sambo på trummor och goa Tim som även lirar med Avatar på sin gura.
 
Oooh hemmafest hos Marina igår, d va längesedan, d va grymt, retards, fylla, kräks, skandaler och nästan slagsmål. Ja ni hörde rätt.... Skandalernas drottning is back on track och det är sol ute.
 
Rimish va med... vi åkte hem vid 3 glada i hågen. På vägen går det ett retard som stannar , sluddrar och frågar var vi ska, vi svarar hem och sova och fortsätter gå..... Han frågar varför, och vi svarar att vi är trötta.
 
Han vänder sig till mig och frågar om ja får va ute så här sent för min man? Och ja svarar ja, han svarar aha d är för du är svensk, d måste de va, du är en svensk fitta, hora... du borde hålla dig hemma med din man. Jag svarar jag får va ute eftersom ja har min flickvän med, i ren provokation.... Kan fan inte hålla tyst...
 
Han - ahaaa ni är lesbians? Fitor, svenska horor, horor är ni!!!
 
Jag - om ja varit hora hade ja inte stått här och ja hade varit smart nog att ta betalt för mig, du borde lära dig innebörden av ordet hora
 
Han_- ahaaa är du gratis, här smaka min kuk ja ska knulla er.... stick era fittor. Han börjar knäppa upp sina brallor och ta sig i skrevet.....
 
Ja flippar helt och Rima säger åt mig att lugna mig, då vänder han sig till henne och säger ; jävla svenska hora du ska hålla käften , pratar ja till dig?
 
( Rima är arabish/jugge hahahahaha) Hon svarar ja är arab och han bara vänder sig till mig;  ja pratar  till dig svenska hora....
 
Jag knuffar bort honom och han höjer näven för att slå mig och säger samtidigt, ja är människa, jag ska behandlas som en sådan med... ja ställer mig ett par mm från hans ansikte och väljer ett par väl valda ord innan ja säger till Rima att vi flyttar på oss. Vi börjar gå ut ur busskuren och snubben flippar sparkar mot Rima och träffar henne på låret. Sen skriker han lite till sedan går han......
 
Min tanke är... behandla andra så som du sj vill bli behandlad... han ska va glad att både ja och hon ändå behöll lugnet..... annars hade d kunnat gå riktigt illa.....
 
 
Idag är d Volbeat, bullbak ( inga knullbullar märta ) o tvätten är redan klar. Awesome dag och ja mår ändå superbt utan baksmälla och ledig... smakar på ordet.....LEEEEEEEEDIG!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0