När inget hjälper

Jaaaa en helg, en era mot sitt slut, Anna Bananas... d är tommigt, har haft en super helg med mycket skratt... ( wänk on dah känckels) Krakelibrankelfnatt är allt ja säger hahahahaha
 
Vi har ätit crossianter, jordgubbar, vinägerchips, träffat simon och morgan, pratat, skrattat , promenerat, skrattat lite till, kollat butiker. Fantastico helg. 
 
 
Mitt nya sköljmedel smells GRRRRREAT!!!! ( bättre än frosties ngnsin smakat ) Vakna tidigt som attan ( 8.45) drack mitt kaffe i sängen, avnjöt en frulle och rusade iväg till affären vid 20 i 11. Tvättiden börjar 11. Va tillbaka 10 i 11. Fan d går bra nuuuuu!!!
 
Pratat lite med syster yster. Kollar på telen och vaaaa ser jag? Är de inte mitt första ex? neeeeej det är ett senare som försökt ringa mig, the giant fitbarnet.... Byta nr funkar inte, ngn keeps giving it out lr så hittar dom d alltid på ngt sätt, skrämma dom doesn´t work at all , dumpa dom och be dom fara funkar inte heller.
 
Då får man mess efter flera år där d står du är d bästa sex och k*Ksugerskan ja ngnsin haft och kommer att ha och ja tänker på dig alltid.... meeeen dafuq? Går ingen ngnsin vidare ? ( kan ju säga att ja inte tar d som en komplimang heller) eller som när mitt första ex ringer, ja svarar by mistake, har en tjejkompis över så ja sätter på högtalaren och han säger " du är ju min favorittjej och alltid har varit och du har varit bäst på alla vis... de är bara dig ja varit otrogen mot henne med!" 
Varpå jag svarar; Grattis!
Han frågar grattis till vaddå?
 
Giftermålet såklart!
Han ; snygg icebreaker L!
Jag; så säger man inte, man säger tack så mycket!
Han; Tack så mycket! *tystnad*
Nu har man varit duktig och gjort de med på pappret... så man kan säga att ja är duktig på pappret.
 
Jaaaaa vad säger man.... Inga raketforskare ja träffat i mina dagar direkt.
 
D är exakt 2 veckor kvar...... Then it´s byebye crap!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0