Pulsen

När man känner puls i läpparna, hör hur hjärtat slår så hårt så de hade kunnat sitta i öronen.
 
Någon ( inte jag ) blir rädd för sina egna scenarior och säger hur ska jag någonsin kunna lita på dig om de händer något, om det skiter sig.... och så gör personen i fråga precis d han sagt att den är som allra mest rädd för. Motsägelsefullt, eeeh ja!
 
Ja vad säger man, så många tankar, så många ord som vill ut. Jag har lugnat mig lite nu... Som sagt världens bästaste och finaste vänner. Älskar er alla. Min familj <3
 
Oavsett grymt besviken, grymt! Oavsett vet jag vad jag ska göra, hur jag ska göra det, jag har gjort det förr och jag är glad för det , man ska va glad för de lilla har ja lärt mig, det är de lilla som blir det stora i slutänden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0